Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013

Morbidelli Classics II

1950-1960

MV Agusta 125 2T 4M 1950

Benelli 250 Bialbero Corsa 1950
Mondial 125 Corsa 1950
MV  Agusta μετρήστε πρωταθλήματα
MV Agusta 125 Bialbero Competizione 1952
Ducati 50 Corsa 1951
Norton Manx 500 Corsa Lunga 1952

Mondial 175 1954



Mondial 175 1954

Matchless 500 G45 1955

Cimatti 160 1955



Maserati 160 4T 1955

Motobi Grand Sport 250 GSS Cometizione 1956
AJS 350 7R 1951
Ducati 125

Ducati 125 Bialbero Gran Premio 1956
Aerocaproni Capriolo 75 Sport Corsa 1956 με εγκάρσιο στρόφαλο. H Aerocaproni κατασκεύαζε αεροπλάνα.

Laverda 100 Bialbero 1957

Benelli 250 Bialbero Gran Premio 1959

To Veglia στροφόμετρο του παραπάνω Benelli. Γυρνάει αριστερόστροφα και δείχνει 14.000 σαλ!

Moto Morini 175 Settebello 1961
Ducati 125GP 1964

4Κύλινδρο Ducati 125cc

Το παραπάνω 4κύλινδρο Ducati είναι ένα από τα πιο σπάνια μηχανάκια της Ducati. Κατασκευάστηκε το 1964 για να ανταγωνιστεί τα 5κύλινδρα 125 της Honda στα GP.  Έχει 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους που κινούνται με γρανάζια και 4 βαλβίδες (χωρίς desmo) για τα μόλις 31 κυβικών πιστονάκια του. Το κιβώτιο του είναι 8 ταχυτήτων. Δεν αγωνίστηκε ποτέ γιατί η απόδοση των 23 ίππων (στις 14.000 σαλ.) δεν ήταν αρκετή για να ανταγωνιστεί τους 30 των Honda. Επίσης δεν πρόλαβε να εξελιχθεί ποτέ μιας και την χρονιά που ετοιμαζόταν να εμφανιστεί στους αγώνες, άλλαξαν οι κανονισμοί και απαγορεύτηκαν τα πολυκύλινδρα μηχανάκια στην κατηγορία των 125cc.

Το έκθεμα είναι το ένα από τα δύο που υπάρχουν στον κόσμο και έχει μια αρκετά περίεργη ιστορία από πίσω του. Μετά την εγκατάλειψη του σαν προτότυπο, αποσυναρμολογήθηκε, το πλαίσιο του κατέληξε στην Γιουγκοσλαβία και το μοτέρ στην Λιθουανία. Όταν βρέθηκε έγινε πλήρης αναπαλαίωση και από τότε εκτίθεται στο μουσείο του Morbidelli.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου