Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Αυστρία

Η είσοδος στην Αυστρία είναι λιγότερο εντυπωσιακή από ότι περίμενα. Σύνορα δεν υπάρχουν εκτός από μια ταμπέλα που σου λέει ότι μπήκες στην Αυστρία και άλλη μια για τα όρια ταχύτητας. Σταματάω όμως για να αγοράσω μια κάρτα διοδίων. Στην Αυστρία δεν υπάρχουν διόδια στους αυτοκινητόδρομους, αγοράζεις ένα αυτοκόλλητο, όπως έχουμε εδώ τα τέλη κυκλοφορίας και το κολλάς πάνω στο μηχανάκι ή αυτοκίνητο. Για την μοτοσυκλέτα για 10 μέρες πλήρωσα 7€. Λίγο ποιο κάτω μπαίνω σε ένα βενζινάδικο. Φουλάρω το ντεπόζιτο και ο μετρητής της αντλίας γράφει 17€. Δεν πιστεύω στα μάτια μου. Η βενζίνη στην Αυστρία κοστίζει 1,10€/λίτρο. Συνεχίζω στην Autobahn η οποία σε κάποια σημεία έχει μέχρι και 4 λωρίδες αλλά με 130χλμ/ώρα όριο είναι βαρετή σε επικίνδυνο βαθμό. Παρατηρώ ότι πολλά αυτοκίνητα δεν το τηρούν και πάνε με 150-160. Ανοίγω το γκάζι και βγαίνω στην αριστερή λωρίδα η οποία αδειάζει αυτόματα μόλις πλησιάζω από πίσω σε κάποιο αυτοκίνητο. Όπως και στην Ελλάδα δηλαδή!!! Σύντομα κινούμε με 170-180 και κόβω μόνο όπου βλέπω να κόβουν όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο ρυθμός όμως είναι κουραστικός για τον συνεπιβάτη μου που ταλαιπωρείτε από τον αέρα. Στάση και τι να δω. Στο δεξί μου γόνατο λάδι. Ανάθεμα την φανταστική μου ιδέα να μην κάνω σέρβις πριν φύγω. Ευτυχώς αυτή η διαρροή είναι ακόμα μικρότερη από την προηγούμενη και σε άλλο σημείο οπότε λερώνει μόνο το παντελόνι και όχι το παπούτσι. γκρρρρρ











Το ξενοδοχείο μας στη Βιέννη είναι μακριά από το κέντρο σε ένα ήσυχο προάστιο. Καθαρό και άνετο με ιδιωτικό χώρο για παργκινκ και όχι το πεζοδρόμιο που είχε το ξενοδοχείο της Βουδαπέστης. Με το που μπαίνω μέσα βλέπω Η/Υ στη ρεσεψιόν με πρόσβαση στο internet και μάλιστα δωρεάν. Κάθομαι και αρχίζω να ψάχνω για συνεργείο. Το επίσημο site της Moto Guzzi δεν έχει την Αυστρία. Τελικά ήταν ποιο εύκολο από ότι φανταζόμουν, απλώς γράφεις Moto Guzzi και στο τέλος αντί για it ή com βάζεις at. Με λίγη βοήθεια από το forum (pin) της Ελληνικής λέσχης βρήκα διεύθυνση συνεργείου πολύ γρήγορα. Την βάζω στο gps και μου λέει 2,5 χλμ απόσταση. Πριν καν κλείσει το pc ήμουν πάνω στο μηχανάκι και πήγαινα προς τα εκεί.
Πολιτισμικό σοκ. Η αντιπροσωπεία της Aprilia και Moto Guzzi. Μόνο στο 36ώρο έχω δει τόσα Guzzi μαζεμένα. Σαν εγκαταστάσεις πρέπει να ήταν μεγαλύτερες από τις περισσότερες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων που έχω δει. Δηλαδή αν πήγαινα σε αντιπροσωπεία Honda ή Yamaha θα είχαν μέγεθος μικρού χωριού? Φυσικά τα Guzzi είναι μαζί με τα Aprilia και όχι μαζί με τα scooter της piaggio σε αντίθεση με την πολιτική που ακολουθείτε σε άλλες χώρες. Ο νεαρός αυστριακός που με εξυπηρετεί μου λέει ότι υπάρχει ανταλλακτικό αλλά δεν υπάρχει χρόνος να επισκευάσουν το μηχανάκι μου. Οκ την ξέρω την ιστορία, τον ρωτάω πότε μπορούν να το επισκευάσουν, αύριο θα έρθετε μεταξύ 9.30 - 10.00. Την επόμενη 9.45 το μηχανάκι είναι στο συνεργείο. Το δεύτερο σοκ ήρθε όταν άκουσα τον λογαριασμό. 74€ μιας και η εργατοώρα κοστίζει 88€. Καλά να πάθεις Δημήτρη που δεν έκανες σέρβις πριν φύγεις για να μειώσεις τα έξοδα πριν το ταξίδι. Σκεπτικό για  όσκαρ.

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου