Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012

Τίγρης ο πριγκιπικός


Ο βενιαμίν της οικογένειας των τίγρεων είναι μικρός μόνο στον κυβισμό και όχι στις δυνατότητες. Βέβαια τα τελευταία χρόνια θεωρούμε μικρή μια μοτοσυκλέτα με κινητήρα 800 κυβικών και μεγάλο μόνο ότι καβατζάρει τα 1200....

Αναπόφευκτα ο 800άρης τίγρης θα συγκριθεί με τα μεγάλα αδέρφια του. Μπορεί να το κάνει άνετα μιας και δεν υπολείπεται σημαντικά εκτός από την τιμή. Κανονικά θα έπρεπε να το συγκρίνουμε με τα Vstrom - transalp - versys - F650 κτλ κάτι το οποίο όμως είναι άδικο για αυτά τα μηχανάκια. Το μοτέρ του προερχόμενο από αυτό του Daytona 675, δεν έχει χάσει την προθυμία του για ψηλές στροφές. Έχει κερδίσει όμως και σε ροπή στις χαμηλές. Βέβαια επειδή τα κυβικά κάνουν τη διαφορά και επειδή το οδήγησα καπάκι μετά το μεγάλο, στον ανοιχτό δρόμο αν θες να ακολουθήσεις τον μεγάλο αδελφό πρέπει να στύψεις το γκάζι. Σε αυτόν τον ρυθμό όμως ο υπόλοιπος ανταγωνισμός θα είναι κουκκίδα στον καθρέφτη σου, είτε είσαι στην εθνική είτε στον επαρχιακό.

Κάποια πράγματα δεν μου άρεσαν στον τιγράκο. Η προστασία του αέρα δεν είναι ιδανική κάτι που λύνεται βάζοντας την ζελατίνα και τις χούφτες από τον μεγάλο και η θερμοκρασία που εκπέμπει ο κινητήρας είναι αρκετή. Αυτό είναι ένα θέμα που έχει το μοτέρ ακόμα και στο γυμνό street triple και από ότι φαίνεται το καλοκαίρι μέσα στην πόλη θα ταλαιπωρεί τον αναβάτη του. Στο μεγάλο πως κατάφεραν και δεν σου έρχεται τόση ζέστη;;; Επίσης κάποιος ας βγάλει τα ποπ κορν από το τελικό της εξάτμισης!!!


Το μεγάλο του μειονέκτημα για μένα είναι ότι με την δεδομένη κατάσταση της αγοράς στα λεφτά που κοστίζει με ABS, μπορείς να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο KTM Adventure με λίγα χλμ. Μπορεί να μην είναι τόσο άνετο στην εθνική και να καίει λίγο παραπάνω βενζίνη, αλλά μόλις δεις δρόμο με στροφές το μάτι σου γυαλίζει και εσύ σεληνιάζεσαι. Κάτι που δεν σου προσφέρει ούτε ο μεγάλος ούτε ο μικρός τίγρης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου