Ιταλία
|
Lamborghini Urraco P 250 1974 V8 2,462 cc 220bhp |
Ο μύθος λέει ότι ο Ferrucio Lamborghini, ένας επιτυχημένος βιομήχανος κλιματιστικών και τρακτέρ, αγόρασε μια Ferrari και τη βρήκε να παρουσιάζει ελλείψεις... Όταν την επέστρεψε στο Maranello δεν ενθουσιάστηκε από την απαράδεκτη υποδοχή που του έκαναν και ορκίστηκε να κατασκευάσει ο ίδιος ένα καλύτερο αυτοκίνητο. Τα υπόλοιπα είναι απλώς ιστορία. Το Urraco που παρουσιάστηκε το 1970 ήταν το μικρό αδερφάκι του μυθικού Miura.
|
Lamborghini Espada 400 GTE 1970 V12 3,929cc 350bhp |
Ο Ferrucio Lamborghini ήθελε να κατασκευάσει και ένα 4θέσιο υπερ-αυτοκίνητο. Στο σαλόνι της Γενεύης του 1968 παρουσίασε το Espada. Ο σχεδιαστής του Marcello Gandini εμπνεύστηκε από δυο φουτουριστικά αυτοκίνητα του Bertone. Το Marzel που ήταν βασισμένο στο Miura και το Pirana που ήταν βασισμένο σε ένα πειραματικό μοντέλο για την Jaguar E-type. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες στις πόρτες επέτρεπαν την θέα των καλλίγραμμων ποδιών της κα Lamborghini.
|
Εδώ χωράει ένας V12 |
|
Fiat Dino 246 Spyder 1970 V6 2,418cc 185bhp |
Το Fiat Dino είναι το αποτέλεσμα των κανόνων της FIA σχετικά με τους κατασκευαστές που έπαιρναν μέρος στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα ΙΙ το 1967, στους οποίους η Ferrari ήταν πρωταγωνιστής. Το Fiat Dino, με κινητήρα της Ferrari, παρουσιάστηκε το 1966 στο σαλόνι του Τορίνο μαζί με το πρωτότυπο του Dino Berlinetta GT, το οποίο αργότερα εξελίχθηκε στο Ferrari Dino 246.
|
Ferrari 308 GTSi 1980 V8 2,921cc 214bhp |
Με το 308 GTS η Ferrari έδωσε την ευκαιρία στον Pininfarina να αποδείξει τις δυνατότητές του στον σχεδιασμό ενός πραγματικού "ανδρικού" σπορ αυτοκινήτου με τέλειες γραμμές και αναλογίες, έχοντας το πλεονέκτημα της τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο του διθέσιου αμαξώματος. Οι επιδόσεις, ο σχεδιασμός και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου θεωρήθηκαν πρωτοφανείς. Το αποτέλεσμα ήταν τόσο εντυπωσιακό που τουλάχιστον το πίσω μέρος του καθιερώθηκε εν μέρει σε πολλά επόμενα μοντέλα της φίρμας.
|
Ferrari 365 GT 2+2 1969 V12 4,390cc 320bhp |
Η 365 ήταν το μεγαλύτερο μοντέλο της Ferrari Με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω. Σχεδιασμένη από τον Pininfarina παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Παρισιού το 1967. Ο Αγγλικός τύπος την χαρακτήρισε ως την πιο εξευγενισμένη Ferrari που κατασκευάστηκε ποτέ.
|
Dino 246 GTS 1974 V6 2,419cc 195bhp |
Το Dino ήταν η προσπάθεια της Ferrari να κατασκευάσει ένα σχετικά φτηνό σπορ αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας μέρη από άλλα αυτοκίνητα. Για αυτό το εξόπλισε με κινητήρα V6 και όχι V12 τοποθετημένο στο κέντρο. Το πρώτο διαφημιστικό προσπέκτους περιέγραφε το Dino σαν "σχεδόν έαν Ferrari". Το όνομά του ήταν φόρος τιμής στον αδικοχαμένο γιο του Enzo, Alfredo "Dino".
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αγοράστηκε από το Μουσείο σε δημοπρασία του ΟΔΔΥ σε υπερβολικά υψηλή τιμή και κακή κατάσταση. Χρειάστηκαν πολλά χρόνια και κόπος για την αποκατάστασή του.
Γαλλία
|
Citroen SM Coupe 1973 V6 2,974cc 170bhp |
Η citroen προσπάθησε να εξαργυρώσει την μεγάλη επιτυχία της DS σχεδιάζοντας διάφορα concept cars. Το 1968 εξαγόρασε την Maserati και θέλησε να παντρέψει τον υψηλής απόδοσης V6 κινητήρα της με την περίφημη υδραυλική ανάρτηση του DS. Το αποτέλεσμα ήταν το SM Coupe ένα πραγματικό Gran Turismo αυτοκίνητο.
τι, μόνο τόση λίγη Γαλλία στο μουσείο;
ΑπάντησηΔιαγραφή