Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Hellenic Motor Musem USA - Deutsch

Chrysler Royal Police Car 1937 6κύλινδρο 3,000cc 122bhp
Είναι το κλασικό Αμερικάνικο αυτοκίνητο που βλέπετε σε όλες τις γκακστερικές ταινίες στο σινεμά. Το συγκεκριμένο έχει συμμετάσχει στην ταινία της Marvel "Captain America - The First Avenger" και διαθέτει και το αντίστοιχο πιστοποιητικό.

Ford Thunderbird 1955 V8 4,785cc 201bhp
Όταν ο Henry Ford στο σαλόνι του Παρισιού το 1951 είδε την Jaguar XK120, ρώτησε τον στυλίστα της Ford George Walker, που τον συνόδευε: "γιατί δεν μπορούμε και εμείς να φτιάξουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο;" Ο σχεδιαστής του απάντησε μπλοφάροντας ότι είδη εργάζονται σε κάτι τέτοιο. Τρία χρόνια αργότερα, το 1955 η Ford παρουσίασε το Thunderbird. Η παραγωγή του σταμάτησε το 2005 έχοντας πουλήσει 4.000.000 αυτοκίνητα.

Chevrolet Corvette Sting Ray 1965 V8 7,500cc 640bhp
Γνωστό και ως στρίγγλα. Το αυτοκίνητο του Έλληνα Τζώννυ Πεσμαζόγλου που για δεκαετίες κέρδιζε ράλλυ στην Ελλάδα γράφοντας λαμπρή πορεία. Η "Στρίγγλα" ήρθε στην Ελλάδα από την οικογένεια Πεσμαζόγλου που ήταν εισαγωγείς των αυτοκινήτων της GM. Αποσυναρμολογήθηκε, φάρδυνε, ενισχύθηκε, ντύθηκε  με κοστούμι από fiberglass και ο κινητήρας ενισχύθηκε στα όρια του με συμπίεση 12,5:1. Η αναλογία κιλών/ίππο σε σχέση πάντα με τα ικανότατα χέρια του οδηγού, έγιναν σταθμός στην ιστορία του αγωνιστικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Η Sting Ray είναι προσφορά της οικογένειας Πεσμαζόγλου στο μουσείο και είναι ο προπομπός της συνολικής αντικατάστασης των εκθεμάτων με αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Chrysler Imperial Crown Convertible 1959 V8 6,423cc 350bhp
Η ναυαρχίδα της Chrysler από το 1926 που πρωτοπαρουσιάστηκε μέχρι το 1959. Κατασκευάστηκαν μόνο 555 αυτοκίνητα με τιμή 5,774$. Το συγκεκριμένο ροζ χρώματος ανήκε στον Robert Plan αρχηγό των γνωστών "Led Zeppelin"!


Γερμανία

Mercedes Benz 190 SL 1958 4κύλινδρο 2,308cc 120bhp
H μικρή και αρκετά φτηνότερη αδελφή της μυθικής 300 SL.

Porsche 356A Coupe 1955 H4 1,582cc 75bhp
Το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της Porsche κατασκευάστηκε το πριν 60 χρόνια σε ένα εργοστάσιο στο Gmund της Αυστρίας. Φτιάχτηκε κυριολεκτικά στο χέρι και το αμάξωμα που ήταν εξολοκλήρου από αλουμίνιο χτυπήθηκε πάνω σε αρσενικά καμπυλωτά ομοιώματα. Όλα τα μηχανικά μέρη κατασκευάστηκαν χωρίς τη χρήση μηχανουργείου. Το 1951 το εργοστάσιο διέθετε τρεις κινητήρες 1100, 1300 και 1500 κυβικών. Όλοι ήταν boxer και αερόψυκτοι. Σύντομα άρχισαν να πετυχαίνουν νίκες στις 24ώρε του Le Mans, στα 1.000χλμ του Buenos Aires, στο Mille Miglia, στο Targa Florio και στο Carrera Panamerica. Τα υπόλοιπα είναι απλώς ιστορία.

Auto Union 1000 Sp Coupe 1960 3κύλινδρο 981cc 55bhp
Η Auto Union δημιουργήθηκε όταν συγχωνεύτηκαν 4 Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες το 1932. Η Horch (κατασκεύαζε πολυτελή V8), η Audi (κατασκεύαζε αυτοκίνητα V4 και V6), η DKW (κατασκεύαζε μοτοσυκλέτες και μικρά δίχρονα αυτοκίνητα) και η Wanderer (κατασκεύαζε μικρά 4κύλινδρα και στη συνέχεια 6κύλινδρα). Στην πορεία της η Auto Union ενώθηκε και με την NSU και τελικά το 1985 επικράτησε το όνομα Audi με το σήμα με τους 4 κύκλους για να θυμίζει τις αρχικές εταιρείες. Το 1000 Sp Coupe μπορεί να θεωρήθει και ο προπροπάππους του Audi TT.

Porsche 911 2.0 SWB Coupe 1967 6κύλνδρο boxer 1,991cc 175bhp
Η 911 είναι το πιο αγαπητό και μακροβιότερο αυτοκίνητο στην γκάμα της Porche. Πρωτοεμφανίστηκε το 1963 στο σαλόνι της Φρανκφούρτης σαν 901. Το 1964 όμως λίγο πριν την έναρξη της παραγωγής και μετά από της διαμαρτυρίες της peugeot (έχει κατοχυρώσει όλα τα νούμερα με το 0 ενδιάμεσα π.χ. 101, 203, 406 κτλ) άλλαξε σε 911. Ήταν ένα τροποποιημένο 356 που βασίζονταν πάνω σε έναν . . . σκαραβαίο. Η 911 όμως είχε αρκετές αλλαγές κυρίως στη σχεδίαση της ανάρτησης με  γόνατα McPherson. Ο κινητήρας πλέον ήταν 6κύλινδρος με επί κεφαλής εκκεντροφόρους, αερόψυκτος, 1,991 κυβικά και απόδοση 130 ίππους. Η πρώτη από τις αναρίθμητες βελτιώσεις ήταν η 911S με τους χαρακτηριστικούς πεντάκτινους τροχούς ελαφρού κράματος FUCHS. Το έκθεμα του μουσείου ξεκίνησε σαν 911S με το τιμόνι αριστερά. Εισήχθη στην Ιρλανδία για να συμμετέχει σε ράλλυ και ο κινητήρας έφθασε να αποδίδει 175 ίππους. Με πολύ κόπο οι Ιρλανδοί το μετατρέψανε σε δεξιοτίμονο..... Όταν πέρασε στην κατοχή του μουσείου για λόγους αυθεντικότητας έγινε και πάλι αριστεροτίμονο. Στην Ελλάδα συνέχισε την αγωνιστική του καριέρα συμμετέχοντας κυρίως στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου