1950-1960
MV Agusta 125 2T 4M 1950 |
Benelli 250 Bialbero Corsa 1950 |
Mondial 125 Corsa 1950 |
MV Agusta μετρήστε πρωταθλήματα |
MV Agusta 125 Bialbero Competizione 1952 |
Ducati 50 Corsa 1951 |
Norton Manx 500 Corsa Lunga 1952 |
Mondial 175 1954 |
Mondial 175 1954 |
Matchless 500 G45 1955 |
Cimatti 160 1955 |
Maserati 160 4T 1955 |
Motobi Grand Sport 250 GSS Cometizione 1956 |
AJS 350 7R 1951 |
Ducati 125 |
Ducati 125 Bialbero Gran Premio 1956 |
Aerocaproni Capriolo 75 Sport Corsa 1956 με εγκάρσιο στρόφαλο. H Aerocaproni κατασκεύαζε αεροπλάνα. |
Laverda 100 Bialbero 1957 |
Benelli 250 Bialbero Gran Premio 1959 |
To Veglia στροφόμετρο του παραπάνω Benelli. Γυρνάει αριστερόστροφα και δείχνει 14.000 σαλ! |
Moto Morini 175 Settebello 1961 |
Ducati 125GP 1964 |
4Κύλινδρο Ducati 125cc |
Το παραπάνω 4κύλινδρο Ducati είναι ένα από τα πιο σπάνια μηχανάκια της Ducati. Κατασκευάστηκε το 1964 για να ανταγωνιστεί τα 5κύλινδρα 125 της Honda στα GP. Έχει 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους που κινούνται με γρανάζια και 4 βαλβίδες (χωρίς desmo) για τα μόλις 31 κυβικών πιστονάκια του. Το κιβώτιο του είναι 8 ταχυτήτων. Δεν αγωνίστηκε ποτέ γιατί η απόδοση των 23 ίππων (στις 14.000 σαλ.) δεν ήταν αρκετή για να ανταγωνιστεί τους 30 των Honda. Επίσης δεν πρόλαβε να εξελιχθεί ποτέ μιας και την χρονιά που ετοιμαζόταν να εμφανιστεί στους αγώνες, άλλαξαν οι κανονισμοί και απαγορεύτηκαν τα πολυκύλινδρα μηχανάκια στην κατηγορία των 125cc.
Το έκθεμα είναι το ένα από τα δύο που υπάρχουν στον κόσμο και έχει μια αρκετά περίεργη ιστορία από πίσω του. Μετά την εγκατάλειψη του σαν προτότυπο, αποσυναρμολογήθηκε, το πλαίσιο του κατέληξε στην Γιουγκοσλαβία και το μοτέρ στην Λιθουανία. Όταν βρέθηκε έγινε πλήρης αναπαλαίωση και από τότε εκτίθεται στο μουσείο του Morbidelli.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου